سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آسانسور و پله برقی

بازسازی انواع آسانسور 2

2- مدیریت زمان و سرمایه
ممکن است تصمیم در مورد اینکه کدام راه مدرنیزاسیون بهترین احساس را در شما بوجود خواهد آورد سخت باشد حقیقت این است که هر روش  فواید خاص خودش را دارد.

یک فایده عمومی که همه روش های مدرنیزاسیون دارای آن هستند این است که این روش ها زمان پاسخ دهی را کاهش می دهند.تجهیزات در حال حرکت بطور موثری زودتر رفت و آمد می کنند و درب ها به سرعت باز و بسته می شود.زمان حرکت کاهش می یابد.
تجهیزات بهینه شده سیستم های کنترل، این مسئله را نوید می دهند که افراد زمان کمتری را صرف انتظار خواهند کرد.هر پیشرفتی ثانیه های بیشتری را از تلف شدن نجات می دهند.
تصور کنید کارمندان اداره ای در دو شیفت از 8 صبح تا نیمه شب در تمام روزهای هفته کار می کنند.33 دستگاه آسانسور در شرکت یاد شده وجود دارد.آسانسورهای موجود بصورت میانگین 5400 توقف در هر روز خواهد داشت.در حالیکه صورت میانگین برای هر توقف2/1 نفر در حالت انتظار باشند متوسط زمان انتظار در هر توقف برابر 6/31 ثاینه است.آسانسور های به روز شده زمان آن را در حدود 40%کاهش می دهند.

3- اعتبار تجدید شده
بررسی مقدار اعتبار، یک ارزش بسیار واضح برای تعیین میزان نیاز به مدرنیزاسیون کردن می باشد. علاقمندی به تجدید اعتبار هرگز به معنی تجمل طلبی نمی باشد بلکه روشی برای بالابردن بازدهی شرکت می باشد.
میزان اعتبار هر شرکت و مدیر آن به چندین عوامل بستگی دارد که یکی از آنها آسانسور ها و پله های برقی می باشد. خرابی و از کار افتادگی مکرر آسانسور ها و پله های برقی ها حتی به مدت کوتاه شما را در معرض یک محکومیت شدید قرار خواهد داد.فراتر از موضوع زحمت ایجاد شده، ظهور مکرر علامت “خارج از سرویس ” باعث بیشتر شدن تردید در مورد ساختمان و اوضاع مالی صاحبان می شود.روش مدرنیزاسیون می تواند به شما کمک کند تا با تجدید کردن مقدار اعتبار مردم به تجهیزات انتقال عمودی شما، از این معضل رهائی یابید.

4- هزینه تحمیلی ناشی از کار افتادگی
ما اغلب فکر می کنیم که هزینه های از کار افتادگی فقط در محدوده هزینه های تعمیرات است. با این وجود در بسیاری از ساختمان ها قطعات آسانسور نقش مهمی در سطح سرویس و نگهداری بازی می کند،برای نمونه مقدار هزینه ناشی از کار افتادگی آسانسوری که در یک هتل برای سرویس دهی به اتاق ها و خانه داری در نظر گرفته شده است. چه میزان می شود؟

وقتی همه چیز همان گونه که باید کار می کنند،سرویس دهی هتل می تواند بی نقص بماند با این وجود هنگامی که یک آسانسور از سرویس خارج می شود لازم است راه دیگری برای تامین امکان حرکت عمودی کارکنان در نظر گرفته شود.که این استفاده از آسانسورها مرتبط به مهمانان و مشتری ها است که بطور منفی بر روی موثر بودن آسانسورهای تاثیر می گذارد زمان اضافی ممکن است باعث پاسخ دهی به مهمانان خشمگین شود.

5- سود بدست آمده از احساس مثبت مسافران
تاثیر ساختمان شما به طرز مهمی در احساس افراد نسبت به ارزش آن شرکت دارد و همچنین ارزش قدرت احترام برای سکونت در آن ، آسانسورها و پله های برقی در ایجاد این احساس به طرز قابل توجهی سهیم هستند.یک آسانسور کهنه، پر سر و صدا و شلوغ با تجهیزات قدیمی خشن و دارای لوازم و یا کابین های درونی پوسیده همه چیز را قدیمی جلوه میدهد و یک احساس نا مناسب بودن محیط را در مسافران بوجود می آورد.این مورد می تواند تاثیر عمده ای بر روی جذابیت ساختمان بگذارد و انعکاس منفی از امکانات مالی مالک و مستاجر را در پی داشته باشد.
وقتی شما به ارزش ساختمان خود می افزاید تاثیر مثبتی دارد که نشان می دهد حداقل های شما به طرز عمده ای به طرف بالا جابجا شده است.شما می توانید به طرز موثری برای جذب مستاجر وارد رقابت شوید.

چشم انداز بالقوه وسیع،در آمد بیشتر از فضاهای قابل دسترسی و افزایش بهینه باروری تمام اینها یک اختلاف قابل توجه در ارزش ساختمان شما ایجاد خواهد کرد.

6- به روز کردن ساختمان- حفظ سابقه
تجارت بسیاری از کمپانی ها بر مبنای اطمینان مردم به سابقه و نشان(برند) آنهاست. هر چند سابقه زیاد ممکن است در زمینه آن چیزی که پایداری و کارشناسی نامیده می شود ارزشمند باشد.ولی در زمینه قدیمی بودن و کهنه و پوسیده بودن می تواند تاثیر برعکس داشته باشد.


 


ارسال شده در توسط sina sigaroudi