سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آسانسور و پله برقی

تراول کابل نوعی کابل است که به صورت تخت می باشد و وظیفه ی ارتباط بین تابلو فرمان آسانسور و کابین را به عهده دارد .

 

با توجه به نام این کابل واضح است که این کابل دائما در حال حرکت است که از این بابت باید جنسی مرغوب و محکم و همچنین انعطاف پذیر داشته باشد .

 

تراول کابل مجموعه سیم هایی هستند که ترمینال تابلو فرمان را به جعبه ریویزیون روی کابین مرتبط می کند .

 

کابلی است که از یک سمت به تابلو فرمان و از طرف دیگر به زیر کابین متصل می باشد و دائما به همراه آسانسور در حال بالا و پایین رفتن می باشد و وظیفه ی آن ارتباط میان کابین و مدار کنترل است هموراه به جهت صرفه جویی در هزینه ها می بایست در مصرف این کابل دقت کرد و آن را کمتر استفاده کرد .

 

تراول کابل

همچنین از سوی دیگر نباید آن را کمتر از 12 رشته به کار برد زیرا با عث سبکی و گره خوردن کابل خواهد شد .

 

این کابل به تعداد 4،8،12،16،20و 24 رشته در بازار موجود است .

 

درون این کابل رشته ای از نخ نایلون بسیار مستحکم موجود است که باعث استحکام و همچنین بالا رفتن استقامت و همچنین طول عمر آن خواهد شد .

 

معروف ترین برند این سیم ها دت وایلر سوییس می باشد .

 

وظیفه ی اصلی این کابل انتقال دستور عملکرد آسانسور بین قسمت های مختلف می باشد که یکی دیگر از برند های مطرح تراول کابل سانکای ترکیه است .

 

“گفتنی است جریان انتقال اطلاعات از تابلو به کابین از طریق تراول کابل یا کابل os برقرار می گردد.این کابل به صورت معلق در چاهک می باشد”

 

که معمولا در یک ساختمان شش طبقه از کابل های 48 رشته استفاده می شود .


ارسال شده در توسط sina sigaroudi

 

 

طراحی نسل جدید آسانسورهای مدرن

طراحی نسل جدید قطعات آسانسور های مدرن توسط شرکت آلمانی انجام شده و این شرکت درصدد است تا با طراحی و ساخت ایده خود تا پایان سال 2016 از آن رونمایی کند.
حرکت آسانسورها تا به حال فقط به صورت پایین و بالا بوده است ولی این ظاهر معمول تغییر کرده و آسانسورهای آینده از تکنولوژی نیروی شناور مغناطیسی برای حرکت عمودی و افقی استفاده خواهند کرد. ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط sina sigaroudi